O reklamach i billboardach

Dodane: 17-08-2016 14:07
O reklamach i billboardach Dobra reklama, to skuteczna reklama. Do wyboru mamy mnóstwo opcji: billboardy, ulotki ,albo wypożyczalnia przyczep reklamowych śląskie to jedynie kilka dostępnych opcji na reklamę firmy. Jak zdecydować się na najkorzystniejszy z nich?

Krótka definicja reklamy

Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?1) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).

Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Parkingowa reklama

Coraz częściej można zauważyć stojące na parkingach przyczepy z reklamą, niby nic strasznego, jednak takie reklamy często stoją w tych miejscach całe miesiące i zajmują miejsca parkingowe. Na szczęście nie każda firma reklamowa, która ma w ofercie przyczepy reklamowe pozwala na takie działania.

Zazwyczaj jeżeli już przychodzi do zostawienia przyczepy w jakimś widocznym miejscu, to jest to dogadywane z właścicielem danego parkingu, czy nieużytku. Wtedy jest to jak najbardziej zgodne z prawem. Należy jednak pamiętać, że taki sposób promocji może spowodować niechęć przyszłego klienta do danej firmy.


Bilbordy- najlepsze forma reklamy?

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej są wszelkiej maści bilbordy, są to wielkie plakaty umieszczane w widocznych miejsca w miastach i poza nimi. Taka forma reklamy jest uważana za najlepiej wpływająca na widoczność firmy oraz na świadomość konsumenta.

Bilbordy można też umieszczać na przyczepach reklamowych, które podróżują po wyznaczonym terenie i 'pokazują' reklamę przejezdnym oraz pieszym. Często takie przyczepy są wyposażone w moduły głośnomówiące w celu puszczania reklamy dźwiękowej, aby jeszcze bardziej zwrócić uwagę.